Chyby v účetnictví
Vše, co potřebujete vědět o odpovědnosti za chyby a o opravách chyb v účetnictví
Webinář už proběhl
Kdo nese zodpovědnost za chyby v účetnictví? Účetní nebo statutární orgán?
Období účetních závěrek je tu a s ním i obvyklý kolotoč ohledně shánění podkladů k účetním případům, dohledávání informací a nekonečná výměna emailů s odpovědnými osobami, tj. jednateli a majiteli společností. Stres a nedostatek času – to je synonymem tohoto období.
Je úplně normální, že se občas do tohoto koloběhu vmísí lidský faktor a v účetní závěrce se udělá chyba, případně se přehlédne chyba v účtování jednotlivých účetních případů během účetního období.
Chyby mohou být různého charakteru:
- Může být způsobená úmyslně
- Může být způsobená neznalostí a tedy neúmyslně
- Může být způsobená nepředáním informací
- Může být způsobena předáním neúplných nebo chybných informací atd.
Titulů a důvodů, proč se chyba stala, najdeme spoustu.
Napadají vás v této souvislosti následující otázky?
- Jak je to s odpovědností za vedení účetnictví?
- Kdo nese zodpovědnost za chyby v účetnictví?
- Jak takové chyby opravit?
- Jak je to s dopady do daně z příjmů?
- Co je a co není chyba v účetnictví?
Představte si, že konečně
- Víte, za jaké chyby jste zodpovědní vy a za jaké chyby je zodpovědný váš klient, statutární orgán společnosti.
- Máte jistotu, že na vás klient nebude vymáhat odškodnění v důsledku doměření daně, za které vy ve skutečnosti nemůžete.
- Klidněji spíte, jelikož se již nebojíte právníků, které by na vás mohl poslat váš klient v důsledku chyb v účetnictví, které jste záměrně nezavinili.
Objednejte si hodinový webinář,
- který vám zodpoví otázky ohledně chyb v účetnictví a v účetní závěrce
- a to nejen z hlediska způsoby opravy těchto chyb,
- ale také z hlediska odpovědnosti za tyto chyby a celkové odpovědnosti za vedení účetnictví.
Už jste absolvovali spoustu kurzů a vzdělávacích akcí na téma účetní závěrky a všude vás seznamovali s pravidly, jak sestavit účetní závěrku, ale stále vám chybí informace o odpovědnosti za účetnictví? Stále nemáte jasno v otázkách týkajících se chyb v účetnictví?
Získejte tyto cenné informace pro váš klidnější pocit při sestavování závěrek a při vedení účetnictví!
Webinář už proběhl.
V následujícím kroku budete mít možnost pořídit si záznam již nyní a mít tak jistotu, že o webinář nepřijdete.
Chyby v účetnictví se dějí, je potřeba s nimi umět pracovat a vědět, kdo nese odpovědnost za tyto chyby.
Pro koho je webinář určen?
Toto je webinář určen pro účetní nebo pro osoby, které se profesionálně zabývají problematikou účetnictví a daní.
Webinář je určen
- pro účetní “na volné noze”,
- pro účetní v pozici zaměstnance,
které chtějí mít jistotu, že v budoucnu budou připraveni na řešení chyb a s tím spojené nesení odpovědnosti za tyto chyby.
Jaká jsou slova účastníků kurzu?
“Moc děkuji za skvělý webinář, moc hezky, srozumitelně vysvětlené téma.
Děkuji i za potvrzení a povzbuzení v tom, že má smysl práci účetní dělat co nejvíce zodpovědně a profesionálně, poslední dobou jsem byla přesvědčovaná o opaku, takže díky i za to.”
“Chtěla jsem se zeptat, jestli je možné si s Vámi smluvit pracovní konzultaci. Sleduji Vaše stránky a webináře a neuvažuji vůbec o nikom jiném, kdo by mohl poskytnout radu.”
Jmenuji se Marie Rudolfová a jsem daňová poradkyně. Poskytuji daňové poradenství, které vám šetří čas a nervy.
Daňové a účetní souvislosti vysvětluji srozumitelně, lidsky a bez zbytečných citací paragrafů. Během své praxe jsem se setkávala s účetními s různými úrovněmi znalostí a zkušeností. Vím, že pochopení základů a stěžejních bodů v oblasti daní a účetnictví je pro ně klíčem pro klidné soustředění na správné vedení účetnictví a sestavení kalkulace daně z příjmů, které jim v závěrkovém období ušetří čas.
Obsah tohoto webináře jsem pro vás pečlivě vybírala na základě mých zkušeností s přípravou účetních závěrek a přiznání k dani z příjmů, abych vás ušetřila zbytečného stresu v náročném závěrkovém období.
Mými webináři prošlo už přes 2 500 lidí. Věřím, že tento webinář ZDARMA bude pro vás velmi užitečný a srozumitelný.